Vanaf de bijvelden: F7 trapt weer af na de herfstvakantie
dinsdag 5 november 2013

Zeven F-teams telt S.V. Honselersdijk. En dat zevende F-team speelt sinds de herfstvakantie in de 10e klasse 16. Een regionale poule, waar de jongste voetbaljeugd met plezier de wei in gaat. Afgelopen zaterdag stond de uitwedstrijd bij het Haagse Quick op de agenda. Enkele fragmenten uit het wedstrijdverslag:

"Het ging heel lang gelijk op, De Quick, Queck en Quack jongens waren wel fanatiek aan het aanvallen, maar het duurde lang voor dat ze voorbij het blok van Kim, Daphne, Twan en Sjef kwamen. Daarbij wist gelegenheidsdoelman Daan een paar keer slim de bal voor de voeten van een tegenstander weg te grissen."

"Meteen na rust scoorde Daan na een solo de aansluitingstreffer. Twan miste op een haar na, een mooie kans na een slim steekballetje van Lisa. Dat had een mooie en verdiende gelijkmaker geweest. Lucas heeft veel aanvallen afgeslagen door met veel pressie op het middenveld te spelen, maar Quick bleef maar komen. er gingen nog twee doelpunten achteraan die de eindstand op 4-1 brachten."

"Wat ook gezegd mag worden, is dat we een goede serieuze scheids hadden. Hij deed zijn taak echt naar behoren. Hij keurde terecht een doelpunt van Quick af, omdat er twee ballen in veld waren. controleerde de doelen goed, en zag dat Quick de tweede helft met teveel spelers begon ! chapeau!"

Prins Group