Opmerkelijke schaterlach bij de D1
donderdag 31 oktober 2013

De D1 stond terloops vermeld in AD Westland van woensdag 30 oktober. In het AD Westland, het regiokatern van de AD/Haagsche Courant, stond vandaag op pagina 11 een artikel van sportjournalist Martin van Zaanen, die iedere woensdag de tweede sportpagina opluistert met een thema-artikel. Dit keer schreef hij onder de grote kop ‘Alles wat een voetbalhart begeert’ over de ‘vier clubs op een rij aan de bruisende Brasserskade in Delft’ (kleine kop).

Afgelopen zaterdag begaf hij zich ter voorbereiding op het schrijven van dat artikel met sportfotograaf Bert Tielemans op de terreinen van DHC, DHL, DVC en Concordia. Bij de laatste club vielen de beide heren in het vriendschappelijke duel Concordia D1 - S.V. Honselersdijk D1 (3-3). In de laatste kolom van zijn artikel laat Van Zaanen iets van deze toevallige ontmoeting terugkomen (zie artikel hieronder).

Hij laat in het midden of het hier om een moeder van een Concordia-speler of een S.V. Honselersdijk-speler was. Neemt u van mij aan dat het om een moeder van onze club gaat. Ik was er bij, maar ik zeg niet wie het was.
Alexander Wagener

jem-id