Spaar bij AH Koornneef voor voetbal met S.V. Honselersdijk clublogo!
dinsdag 22 oktober 2013

Op maandag 21 oktober is AH Koornneef gestart met een nieuwe en unieke spaaractie met Westlandse sportverenigingen. U kunt sparen voor een voetbal of handbal met uw eigen clublogo. Er doen maar liefst negen Westlandse sportverenigingen mee.

Zeven weken lang ontvangt u bij iedere € 15,00 aan boodschappen een gratis spaarzegel. Bij tien zegels is de spaarkaart vol en bij inlevering van één volle spaarkaart en bijbetaling van een klein bedrag ontvangt u een voetbal of handbal met uw eigen clublogo. Met een volle spaarkaart betaalt u voor een voetbal geen € 29,95 maar € 9,95, voor een dameshandbal betaalt u geen € 35,95 maar € 15,95 en voor een jeugdhandbal betaalt u geen € 34,95 maar slechts € 14,95.

Negen Westlandse sportverenigingen doen mee aan de actie. Voor iedere vereniging is er een speciale voetbal of handbal ontworpen met het eigen clublogo. De Streetwise voetballen zijn 350 – 370 gram en zijn bedoelt voor trainingen en recreatief gebruik. Daarnaast hebben ze een Butil binnenbal welke langer lucht vasthoudt en daardoor minder vaak opgepompt hoeven te worden. De handballen zijn geschikt voor wedstrijden en goedgekeurd door de International Handball Federation. De deelnemende verenigingen zijn: KMD Wateringen, Quintus voetbal, RKVV Westlandia, S.V. Honselersdijk, V.V. Naaldwijk, V.V. Verburch, Quintus handbal, VENECO Velo en WPK Westlandia.

De spaarzegels worden uitgegeven tot en met zondag 8 december 2013. Tot en met zondag 15 december 2013 kunnen volle spaarkaarten worden verzilverd. Voor deze actie geldt: op=op.

Bron: Albert Heijn Koornneef

jem-id