Het jubileum komt er aan!
dinsdag 22 oktober 2013

6 mei 2014 is het alweer 50 jaar geleden dat S.V. Honselersdijk is opgericht en dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. De jubileumcommissie, bestaande uit Paul van der Valk, Remy Brand, Rick Post, Ab van Dijk, Paul Groenewegen en Hugo van Velden is druk in de weer om voor iedereen wat leuks te organiseren. We gaan natuurlijk nog niets verklappen maar één ding is zeker, zet:

Zaterdag 17 mei 2014 alvast in je agenda!

De gehele dag staat in het teken van onze vereniging en haar vijftig jarig bestaan. Het wordt een leuke dag voor de complete jeugd, maar ook voor alle senioren en vrijwilligers! Niet alleen overdag maar ook ´s avonds staat er iets moois gepland, des te meer reden om de gehele dag met een dikke markeerstift vast te zetten in de agenda!

Sosef & v/d Knaap