Ook tweede belactie Vriendenloterij S.V. Honselersdijk succesvol
dinsdag 22 oktober 2013

Gisterenavond is door een enthousiast belteam voor de tweede maal een belronde gedaan om de leden van S.V. Honselersdijk te interesseren voor de Vriendenloterij. De bellers waren ditmaal: Roel van Meurs, Paul van der Valk, Rick Post, Ab van Dijk en Bart van Meurs. De uitkomst is wederom succesvol. Na twee belronden zijn in totaal 57 nieuwe deelnemers aangemeld en gaan 17 bestaande deelnemers S.V. Honselersdijk als goed doel aan hun lot koppelen.

Door deel te nemen aan de Vriendenloterij kunt u onze vereniging rechtstreeks steunen. Maar liefst 50% van de inleg gaat rechtstreeks naar onze vereniging. Tegelijkertijd maakt u kans op de mooie prijzen van deze loterij. De opbrengst van de Vriendenloterij wordt door S.V. Honselersdijk gebruikt voor de festiviteiten ter gelegenheid van het vijftigjarig jubileum.

Meer informatie is te vinden op de speciale webpagina.

Prins Group