Vanaf de bijvelden: ook dit seizoen present!
dinsdag 3 september 2013

Ook dit seizoen is op de dinsdag de rubriek "Vanaf de bijvelden" te vinden op deze website. Hierin worden de hoogtepunten opgenomen uit de wedstrijdverslagen op de elftalpagina's. Uw verslag ook onder de aandacht brengen bij deze rubriek? Stuur een mail naar de webredactie.

Al op donderdag 29 augustus wist het vijfde een mooie 1 - 4 overwinning te boeken tegen S.C. Monster (wedstrijdverslag):
"Om half zeven was iedereen ook gearriveerd en bleek dat de roem het team vooruitgesneld is waardoor we op het hoofdveld waren ingedeeld."

Het negende pakte een puntje bij Lyra (wedstrijdverslag):
"SVH was beter deze laatste minuten maar de bal wilde er niet in. SVH heeft zich sterk terug gevochten in de wedstrijd en misschien was een overwinning nog wel verdient geweest ook."

De C1 pakte uit tegen Naaldwijk met een 5-0 thuisoverwinning (wedstrijdverslag):
"Manne als we mekaar het hele seizoen de bal gunnen net als zaterdag dan gaat het een prima seizoen worden voor de C1."

De D1 pakte een doelpuntrijke overwinning van 4-3 tegen Westlandia (wedstrijdverslag):
"Honselersdijk speelde een goede eerste helft en daardoor waren ze al best een beetje moe in de tweede helft."

Zoomin'