Strijd moet vlaggenschip aan goede competitiestart helpen
dinsdag 3 september 2013

Voor het eerste elftal van onze club verliep de bekercompetitie qua resultaten desastreus, maar gezien de strijd (zie foto’s) die vooral tegen SEV afgelopen zaterdag geleverd werd zal bijdragen aan een goede competitiestart. Verheugend was de terugkeer van Morad Naïmi. In de nacompetitiefinale van het tweede elftal liep hij eind vorig seizoen een enkelbreuk op. “Ik ben klaar voor de competitie!”

Foto A: Aanvoerder Leon de Brabander gaf het goede voorbeeld.

Foto B: Marcel Bruggeling hield SEV-spits Jan Henk Willemse in ieder geval van scoren af.

Foto C: Loek Grootscholten staat zijn mannetje.

Foto D & E: De uit de A-jeugd afkomstige spelers Joey Brouwer (foto D) & Tim van der Meer (foto E) lieten niet los.

Foto F: Keeper Martijn van der Hoek wordt hier voor de eerste keer gepasseerd door SEV-spits Erwin Zonneveld, die 4 van de 4 doelpunten voor zijn club scoorde.

Van der Meer verzekeringen