Niels van Wingerden & Nadine Noordam actief op Districtsjeugdvoetbaldag Naaldwijk
vrijdag 31 mei 2013

Zaterdag 1 juni zijn de voetbalverenigingen RKVV Westlandia en V.V. Naaldwijk gastheren van de Districtsjeugdvoetbaldag van de KNVB West II. Dit is de dag van de districtsbekerfinales en de districtsfinales van het schoolvoetbal. De dag wordt afgesloten met de oefeninterland Nederland-België voor speelsters onder 15 jaar.

Oranje won afgelopen zaterdag de eerste van twee oefeninterlands. In het Belgische Eigenbrakel (Frans: Braine l’Alleud), 20 kilometer ten zuiden van Brussel in Waals-Brabant, werd het 1-3. Nadine Noordam van S.V. Honselersdijk voetbalde als invaller haar vierde interland. Eerder speelde ze met Oranje tegen Engeland (2x thuis) en Duitsland (uit). Voor zaterdag is Noordam opnieuw geselecteerd. De oefeninterland wordt zaterdag om 16:00 uur op het hoofdveld van de V.V. Naaldwijk op sportpark De Hoge Bomen gespeeld.

Eerder op de dag speelt voormalig S.V. Honselersdijk jeugdspeler en huidig SC Feyenoord onder 9 jaar (F1)-speler Niels van Wingerden, die afgelopen zaterdag nog met zijn club het Robin van Persie Toernooi bij VDL in Maassluis won, om 10:00 uur de bekerfinale tegen Alphense Boys F1. Deze wedstrijd wordt op het 7 tegen 7 veld van de RKVV Westlandia naast de sporthal op sportpark De Hoge Bomen gespeeld.

Wij wensen Nadine en Niels veel succes!

Condubouw