Dank je wel !
woensdag 22 mei 2013

Namens de scheidsrechterscommissie en alle scheidsrechters: Bedanken wij De Club van Honsel voor de bijdrage.

Dankzij de financiële bijdrage van de Club van Honsel is het mogelijk gemaakt om samen met alle clubscheidsrechters die wekelijk de thuiswedstrijden bij Sv Honselersdijk begeleiden, de bekerfinale gaan bekijken tussen PSV en AZ.

Deze wedstrijd vond plaats op Hemelvaartsdag en zoals gebruikelijk wordt deze wedstrijd gespeeld in De Kuip (voor niet voetballiefhebbers…dit stadion staat in Rotterdam!).

Voor alle scheidsrechters bij Sv Honselersdijk was dit een mooie gelegenheid om een keer met elkaar op pad te gaan en elkaar op deze leuke manier ook wat beter te leren kennen! Want zo vaak zien en of spreken onze scheidsrechters elkaar ook weer niet door de verschillende tijden waarop de diverse wedstrijden aanvangen.

Uiteraard hebben wij, als scheidsrechters, goed gekeken hoe Bjorn Kuijpers, de scheidsrechter, deze wedstrijd in goede banen heeft geleid……….. Maar bovenal hebben wij met z’n allen genoten van een uitermate sfeervolle ambiance in De Kuip waarbij het publiek van zowel PSV als AZ zich van haar beste kant heeft laten zien en horen!

Met een broodje voor de wedstrijd, een drankje tijdens de wedstrijd en (uiteraard!) een kritische analyse van de arbitrage na afloop van de wedstrijd (in een lokale horecagelegenheid) zijn wij deze dag uitstekend verzorgd.

Wij, alle scheidsrechters die mee konden, kijken terug op een leuke dag die mogelijk is gemaakt door de Club van Honsel……waarvoor nogmaals onze dank!!

Namens de scheidsrechters, de scheidsrechterscommissie:

Ron Gram
Rob Zwinkels