Blokwedstrijden voor de E-jeugd
zaterdag 11 mei 2013

Ter voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen 2013-2014 willen we met alle spelers blokwedstrijden spelen. Deze wedstrijden zijn voor alle 1e jaars E-spelers (geboortejaar 2003) en F-spelers die volgend seizoen E worden (geboortejaar 2004).

Als vereniging zijn wij bezig met het opleiden van spelers en willen iedereen op de juiste plek en met plezier op zijn/haar niveau laten voetballen.
In tegenstelling tot wat er vaak wordt gedacht zijn de blokwedstrijden niet alles bepalend voor de indeling van de teams. Gedurende het gehele seizoen worden alle spelers bekeken door een interne scout, leiders en trainers.
Tijdens de tafeltjesavonden worden alle spelers besproken met behulp van een vooraf ingevuld beoordelingsformulier. Mede met deze gegevens wordt er een eerste indeling gemaakt voor de blokwedstrijden.

Ouders kunnen aan hun kinderen duidelijk maken dat deze blokwedstrijden voor ons een hulpmiddel zijn om te zien of het niveau waarop de spelers zijn ingedeeld goed uitpakt, gelijkwaardig is en het niveau van de spelers is zoals wij verwachten.

Blok 2 en 3: maandag 13 mei 2013, aanvang 18.30 uur (aanwezig 18.15 uur)
Blok 1: woensdag 15 mei 2013, aanvang 18.30 uur (aanwezig 18.15 uur)
Op deze avonden is er geen training voor de E.

Blok 1
Steijn de Bruijn, Safouane Boufoul, Quinten van der Helm, Quinn van Zanten, Romeo Kolmüs, Bart van der Ende, Thom Strik, Rafael Wouters, Jan van Os, Roel Grootscholten, Mike van Marrewijk, Stijn Endhoven, Benjamin Hartman, Derek Kester, Scott van der Ende, Thijs van Os, Bas van Elswijk, Sam Gardien, Kay Gardien, Sam van der Kraan

Blok 2
Dylan Stork, Mike van Hoek, Torsten Bronsveld, Joël Hollard, Rik Warringa, Ted Rombout, Sander van den Berg, Marouane Abdellaoui, Coos Kooter, Daan van Elswijk, Luca van Zanten, Bjorn van Holstein, Milan Aarse, Lars Valk, Kees Zuidgeest, Alain de Lamboy, Luuk Bruinen

Blok 3
Joey van der Veen, Devin Sta, Tom van Elswijk, Nordin Battoui, Anouar Ben Omar, Huub Vollebregt, Koen van der Knaap, Roy Westdijk, Lenny Pronk, Jan Willem van Schie, Demi van den Berg, Laas Ezaat, Jordy Pex, Lenny Wagemakers, Sander Vreugdenhil, Rick Arensman, Ray Lok, Kai Groenewegen, Tristan Reijnders.

Belangrijk:
• Bij verhindering afmelden bij de hoofdtrainer, Marcel Noordam (06-34006899).
• Staat jouw naam hier niet in de lijst of fout vermeld geef dit dan door aan ons.
• Als je volgend seizoen van plan bent op te stoppen met voetballen, wil je dit dan zo snel mogelijk aan ons doorgeven zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Trudie van Giesen, hoofdleidster (gvangiesen@kabelfoon.net / 0174-631509) of
Jack Vijverberg, T.C. lid E-sectie (j.vijverberg@kabelfoon.nl / 06-30521593)

Prins Group