Oefenwedstrijden nieuwe D-jeugd
zaterdag 11 mei 2013

Maandag 13 mei en woensdag 15 mei houden we voor de spelers die volgend seizoen in de D voetballen twee oefenwedstrijden. Tijdens deze wedstrijden gaan we kijken of we de spelers naar aanleiding van de informatie van trainers, interne scouts en leiders volgend seizoen op het juiste niveau in kunnen delen.

De volgende spelers worden hierbij uitgenodigd:
Maandag 13 mei aanvang 18.30 aanwezig 18.00 uur:
Christine Roording, Sven van der Linden, Demian van der Helm, Jim Penning, Marouane el Bouazati, Chris van de Voorde, Dave Kester, Bram Stikkelman, Rick Zwinkels, Reza Sarikhani, Michel de Hoog, Sarkees Milikian, Jim Treffers, Daan de Vogel, Mees Tanke, Lucas Gardien, Rick de Voeght, Tarik Akkab, Tim Smit, Steve Kooij, Thijs van der Mark, Don van Geest, Jens van Heijningen, Jesse Nadorp, Rivano Vis, Noortje Groen, Paul van Veen, Lucas Hollmann, Stan van der Knaap, Robin Olislagers. Berend Kluitmans.

woensdag 15 mei aanvang 19.00 aanwezig 18.30 uur:
Finnley Kok, Dave Rombout, Amin Es-Sadi, Vincent Peters, Stef van der Vlis, Stef Weerdenburg, Brandon Wouters, Luuk Mouthaan, Wesley Habes, Jason Roos, Achraf Abarkan, Luc Grootscholten, Youri Sol, Delano v.d. Vliet, Wietse Noordam, Mels Prins, Jordan van Gemert, Stef Voskuil, Dylan Crozier, Ben Wagener, Endrit Bujupaj, Matthijs Nieuwenhuizen, Frenk Kester, Aimar Haddadi, Max van der Kraan, Kay Ruiz-Garcia, Milan Vijftigschild, Daan Beekenkamp, Max Boers.

Zorg dat je op tijd bent. Ben je verhinderd, laat dit dan even weten per mail aan Marcel van Dijk (hoofdleider-d@svhonselersdijk.nl) of Hans Post (tc-d@svhonselersdijk.nl). Of telefonisch na 18.00 uur Marcel: 0174-624742 Hans: 06-535 22 545.

Ontbreken er namen van vrienden of vriendinnen die hier ook tussen hadden moeten staan, laat dit dan ook even weten. En omdat het voor een hoop kinderen nog vakantie is kan het zijn dat niet iedereen dit leest, dus geef dit aan elkaar door, zodat iedereen er bij kan zijn.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek