Informatie avond nieuwe leden
zondag 5 mei 2013

Het lopende seizoen nadert zijn climax en dus gaan voorzichtig kijken naar het volgende seizoen. Recentelijk hebben we weer succesvolle proeftrainingen gehad, waar weer een groot aantal talenten hun kunstjes hebben laten zien.

Donderdag 23 mei 19:30 uur organiseren we een informatie avond voor de ouders/verzorgers van (mogelijk) nieuwe leden. Tijdens deze avond willen we u informeren over diverse zaken binnen onze gezellige vereniging, wat het betekent om “voetbalouder” te zijn en is er voldoende ruimte om uw vragen te stellen.

Mocht uw kind willen gaan voetballen, dan adviseren wij hem/haar tijdig in te schrijven. Het inschrijfformulier kunt u downloaden op deze pagina.

Belangrijk voor een nieuw lid: op het formulier kan worden aangegeven bij welke spelers zij graag in het team willen spelen. Hier kunnen we dan met de teamindeling rekening mee houden. Onze planning is om voor 14 juni de nieuwe teamindeling bekend te maken via het clubblad en site. Meldt uw kind dus tijdig aan.

Het ingevulde en ondertekende formulier kan je in ons clubgebouw deponeren in het postvak van de ledenadministratie (postvak 18). De postvakjes zijn recht tegenover de hoofdingang van ons clubgebouw bovenaan de trap.

Gaarne een copy per email naar hoofdleider-f@svhonselersdijk.nl. Uiteraard kunt u het ingevulde inschrijfformulier ook de 23e meenemen.

Tot donderdag de 23e!

Groeten,