Enerverende en memorabele S1 - RAS 1 - deel 2
zondag 5 mei 2013

Na afloop namen Mike Mast, Rino Vijverberg en Patrick Kester afscheid in stijl. Van de club kregen zij uit handen van clubvoorzitter Erik Sosef een ronde spiegel met inscriptie. Voor de partners waren er uiteraard bloemen. Mike Mast werd in de 72e minuut gewisseld en applaudisseerde meteen naar het publiek. “Dat heeft me net als mijn familie, vrienden en de club altijd gesteund. Bedankt!” Mast speelt volgend seizoen in het vierde. Rino Vijverberg gaat dat ook doen. “Ik heb vooral van het hele vorige seizoen genoten, toen we bijna promoveerden en tot slot tegen profclub Sparta mochten voetballen.” Piet Boon had wisselspeler Vijverberg graag speeltijd gegund. “Hij speelde een uur met het tweede, maar het verloop van de wedstrijd was er niet naar om hem in te brengen. Was ik hem maar 10 jaar eerder tegengekomen. Hij had van nog veel meer waarde voor mijn ploeg kunnen zijn dan hij heeft gehad. In zijn laatste jaar in het eerste elftal vorig seizoen heeft hij nog enorm veel geleerd.” Vijverberg blijft behouden voor de club. Hij is de grote roerganger van de bestuurscommissie Respect & Plezier. Patrick Kester nam al eerder gedwongen afscheid van selectievoetbal. Een langdurende blessure maakte dit seizoen verder voetballen onmogelijk. “Ik heb vooral genoten van het seizoen, waarin wij naar de derde klasse promoveerden, nadat we in een kort aantal seizoenen van de tweede naar de vierde klasse waren gedegradeerd.”

Prins Group