Het eerste verlengt het seizoen
zaterdag 20 april 2013

Vanmiddag won het eerste na een 1-2 ruststand met 3-5 bij v.v. Maasdijk en pakte hiermee de / een (vervangende) periode. De derde periode gaat namelijk over 9 wedstrijden en S.V. Honselersdijk heeft 21 punten uit 7 wedstrijden. Die Haghe (15 uit 7) kan deze derde periode nog winnen, maar heeft al de tweede periode gewonnen. De andere concurrent voor de winst van periode 3 is MVV'27, maar die wordt of kampioen of krijgt de (vervangende) periode van de hoogst geklasseerde zonder periode en dat is dan weer S.V. Honselersdijk. v.v. Maasdijk is overigens nu veroordeeld tot P/D wedstrijden. Westlandia is veilig en KMD gaan zich (ook?) opmaken voor de nacompetitie naar de tweede klasse. Nog 2 wedstrijden en we willen natuurlijk meer, maar dat zal niet makkelijk worden omdat zowel nummer 1 (MVV '27: 4-3 thuis) als nummer 3 (Die Haghe: 1-2 uit) wonnen. Later meer…..

Condubouw