S.V. Honselersdijk onder 23 jaar ontmoet leeftijdgenoten Quick
zondag 25 november 2012

Dinsdag 27 november om 19:30 uur oefent Jong S.V. Honselersdijk op het eigen sportpark De Strijphorst aan de Strijphorst in Honselersdijk tegen Jong Quick. Het gelegenheidselftal van beide verenigingen met spelers onder de 23 jaar is het eerste elftal van de toekomst. In dergelijke ontmoetingen, waarvan Jong S.V. Honselersdijk er dit seizoen nog een aantal van zal voetballen, kunnen jeugdspelers en jonge senioren zich nadrukkelijk bij de hoofdtrainer ‘in the picture’ spelen. Er wordt niet gezamenlijk getraind, maar iedere oefenwedstrijd is weer een unieke ervaring voor een talentvolle voetballer. Jong S.V. Honselersdijk staat onder leiding van hoofdtrainer Piet Boon.

Het belooft een aantrekkelijke wedstrijd te worden. Quick komt met haar eerste elftal uit in de zondag hoofdklasse A, waarin het momenteel voorlaatste boven het Leidschendamse RKAVV staat. S.V. Honselersdijk staat momenteel op de 4e plaats in de zaterdag derde klasse C. Het hoogste jeugdelftal van de Haagse club komt uit in de landelijke tweede divisie A, waarin het eveneens voorlaatste staat. Tegenstanders van Quick A1 zijn onder anderen de hoogste jeugdteams van de betaald voetbalorganisaties MVV, FC Dordrecht en (de amateurtak van) Feyenoord. S.V. Honselersdijk A1 speelt in de tweede klasse 03 en staat daarin óók 4e . Het wordt dan ook een wedstrijd van de kleine David tegen de grote Goliath. Komt dat zien! De toegang is gratis.

Zoomin'