We gaan weer jagen
zondag 1 april 2012

Na weer een week koploper te zijn van de 3e klasse C moesten wij vandaag tegen de nummer 12 CVV Mercurius in Rotterdam.

Na een mooie Spaanse spreuk van Loekie uit Argentinië zette Piet de puntjes op de i. We startten de wedstrijd prima en kregen het eerste kwartier kans op kans…. maar net als in de afgelopen wedstrijden vergaten we de bal achter de lijn te knallen of te wel een doelpunt te maken…. De ruststand was dan ook 0-0.

In de rust werden er duidelijke afspraken gemaakt.

Na rust zat er wel iets meer venijn in, maar werd er zeker niet goed gevoetbald. CVV Mercurius hanteerde alleen maar de lange bal. En halverwege de 2e helft kwam hier ook een goal uit. 1-0
Een aantal omzettingen mocht ook niet baten en dit was dus ook de eindstand. Helaas.

Als team stonden we er vandaag niet. We hadden alles in eigen hand en nu niet meer. We moeten blijven winnen en hopen dat Lombardijen nog een steekje laat vallen.

Op naar volgende week: de wedstrijd thuis tegen VVK’68 een ploeg die ook strijdt tegen degradatie…. wees met z’n allen scherp vanaf de 1e minuut.

Denk aan de woorden van de Voorzitter: Dat je als team beter kan jagen dan dat er op je gejaagd wordt!" Dus met deze wijsheid hebben we nog vijf finales te gaan!

Opstelling: Martijn v.d Hoek , Rico Kok, Tom Lobert, Rino Vijverberg, Niels Bransen (-75 Michel van Giesen) Said Ouladsaid, Frank Vellekoop (geel) , Leon Brabander, Mike Mast, Azzedine el Khalifi (-70 Tom Gram), Roy van Steekelenburg.

Met dank aan Suus Vis voor het verslag

Van Dijk Brouwer Installatietechniek