Zondagvoetbal bij S.V. Honselersdijk
zaterdag 31 maart 2012

Afgelopen week hebben er, zoals u weet, weer diverse technische commissie vergaderingen plaatsgevonden. Telkens weer blijkt dat de beschikbaarheid van onze velden een nijpend probleem vormen. Op woensdagavond traint bijvoorbeeld S4 noodgedwongen op "veldje 5" vanwege het ruimtegebrek. Op de zaterdag is het niet anders: 6 wedstrijden moeten al om 08:30 uur beginnen om ervoor te zorgen dat circa 50 teams gevolg tijdelijk gebruik kunnen maken van de velden en kleedkamers.

Voor het komende seizoen verwacht de TC minimaal 9 A-jeugdspelers die deel uit kunnen gaan maken van de seniorenselectie. Tevens wordt er extra aandacht besteed aan het meisjes- en dames voetbal op Sportpark De Strijphorst en ook het G-voetbal binnen gemeente Westland is geconcentreerd binnen onze vereniging. Voeg daarbij de aantrekkingskracht van de selectie-elftallen en u zult begrijpen dat de TC en de velden-commissie met een mogelijk probleem te maken kan krijgen. Er wordt voorzichtig gedacht om enkele teams daarom om 12:00 uur op de zondag te laten voetballen. Let wel: het zijn voorzichtige gedachtenspinsel voortkomend uit het belang van de vereniging. Meer informatie via Jan van Marrewijk (hoofd TC).

Van der Meer verzekeringen