Vanaf de bijvelden
dinsdag 1 november 2011

Het derde speelde afgelopen zaterdag de vijfde competitiewedstrijd, uit bij HVC. Een uitgebreid verslag van de 2-5 overwinning is te lezen op de elftalpagina. Enkele fragmenten:

"Na de aftrap was het spel meteen niet bepaald om over naar huis te schrijven, met name door regelmatig balverlies en een gebrek aan scherpte. De tegenpartij werd echter ook niet echt gevaarlijk en na een kwartier was het Patrick die met een verdekt schot de keeper verraste: 0-1."

"Na een snel genomen vrije trap van Patrick scoorde Flaco met een fraaie lob de 0-3 en leek er geen enkel vuiltje meer aan de lucht te zijn. Ruk, die niet zijn meest gelukkige wedstrijd speelde, had de 0-4 op zijn schoen maar gleed op onnavolgbare wijze uit, hetgeen tot grote hilariteit van de complete bank leidde."

"Terug in de kantine werd moeiteloos overgeschakeld naar de derde helft, en werd de jarige Leo nog luidkeels toegezongen door de gehele groep, dit keer live, en niet zoals enkele jaren terug op de voice-mail."

Zoomin'