Vanaf de bijvelden
dinsdag 26 oktober 2010

Naast eigen websites, zijn er ook elftallen die gebruik maken van de mogelijkheid een eigen pagina bijhouden op de site van SV Honselersdijk. Vandaag aandacht voor zo'n elftal: het derde. Een uitgebreid verslag is er door hen geschreven over de gewonnen thuiswedstrijd tegen Quick Steps. Hoewel ook speciale aandacht voor de voorafgaande trainings(donderdag)avond. Enkele fragmenten:

"Na twaalven werd de net 52 jaar geworden Leo nog opgebeld door Di Assistent Laider Kraan om hem door de hele nog aanwezige groep toe te laten zingen, waarna hij er pas zaterdag achter kwam dat Leo dit niet live te horen kreeg, maar dat we de voicemail hadden volgezongen…"

"Dre kwam nog even de met kramp kampende Marco aflossen, maar in de stand kwam geen verandering meer, en na nog even een fikse bui floot de prima leidende scheidsrechter af na een van onze kant meer dan goede wedstrijd, die door Di Laider tot driemaal toe werd samengevat met “Wat zijn wij toch goed, he”."

Van Dijk Brouwer Installatietechniek