De ledenvergadering
zaterdag 29 oktober 2005

De leden benoemde voorzitter Jan Bogaard tot erelid met de gouden speld en briljant. In een druk bezochte algemene ledenvergadering werd teruggeblikt op de imposante en kleurrijke loopbaan van onze voorzitter. In aanwezigheid van echtgenote Ina werd Jan bij dit statutaire afscheid in het zonnetje gezet en met een applaus, dat voelde als een warm bad, bedankt.
Tot nieuwe voorzitter werd gekozen Jaap Koole. Het applaus van de leden maakte duidelijk, dat zij als één man achter deze keuze staan.
Zoals Jaap in zijn eerste speech meldde, zal het niet meevallen om Jan op te volgen. Maar ook Jaap zal onze steun krijgen bij het leiden van de Sport Vereniging. De nieuwe voorzitter zal de hamer vanaf 4 november hanteren. Op die datum neemt Jan definitief afscheid tijdens de opening van het vernieuwde park.
Het was zo'n fijne Dijkse avond waar door de leden Gerrit Zavaros als lid van verdienste werd benoemd. Zoon Richard neemt de taak van penningmeester over.
Ab bedankt voor de foto's.

Prins Group