F-jeugd aanwezig bij Lyra
zaterdag 17 september 2005

Bij de wedstrijd Lyra - S.V. Honselersdijk was de F-jeugd van S.V. Honselersijk in 'championsleague formatie' aanwezig. Als echte sterren werden ze gehaald en gebracht met het taxibusje van Ab Berkhuysen. Aangekomen op het sportpark werd eerst in een rijtje warm gelopen op de lijn van van het hoofdveld. Daarna volgde een wedstrijdje van 10 minuten tegen de F jeugd van Lyra. Vervolgens met de 'grote mannen' het veld op en als toetje kregen de 'effies' allemaal 2 munten voor een patatje en een drankje. Als klap op de vuurpeil komen ze ook nog bij de WOS op de TV. Namens de Technische Commissie dankt Toon Brouwer initiatiefnemer Gerrit v.d. Meer hartelijk voor dit leuke initiatief. Alle ouders en kinderen vonden het prachtig. Kijk voor meer foto's op de website van Toon.

Prins Group