Westlands kampioenschap onder 23 jaar
donderdag 19 mei 2005

SV Honselersdijk organiseert op zaterdag 21 mei aanstaande het Westlands voetbalkampioenschap `onder 23 jaar`, Toernooi de Toekomst. Aan dit voetbaltoernooi doen 14 Westlandse verenigingen mee. Het toernooi op sportpark De Strijphorst begint om 12.00 uur, de toegang is gratis.

De VV Maasdijk heeft helaas af moeten zeggen voor het Toekomst Toernooi. Zowel het eerste als het tweede elftal van de Maasdijkse vereniging heeft nacompetitieverplichtingen, waardoor de club niet in staat is een representatief team op de been te brengen. In poule C van het toernooi, dat komende zaterdag wordt afgewerkt, zal nu een dubbele competitie worden afgewerkt om te bepalen welke twee ploegen zich plaatsen voor de halve finale.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek