Schaduwcoach: Beslissing valt pas bij het laatste fluitsignaal
dinsdag 21 mei 2024

Na de zinderende 3-5 overwinning van ons vlaggenschip in de degradatiekraker tegen Nootdorp is de strijd om de titel 'Schaduwcoach van het seizoen 2023/24' nog niet gestreden. Waar koploper Stefan van Marrewijk de afgelopen weken de punten laat liggen, is naaste belager - en enige overgebleven uitdager - Peet de Bruin bezig aan een flinke opmars. Door de overwinning van S.V. Honselersdijk in de uitwedstrijd tegen Nootdorp mocht nummer twee Peet de Bruin wederom 3 punten bijschrijven. Hiermee wist hij de achterstand op de koploper te verkleinen tot 5 punten.

Doordat er in de laatste wedstrijd - thuis tegen het Wateringse VELO - nog 7 punten voor het grijpen liggen, is het nog allerminst zeker dat koploper Stefan van Marrewijk ook met de eindzege aan de haal gaat. A.s. zaterdag is het dus niet alleen een belangrijke pot voor de ranglijst van de 1e klasse, maar zeker ook voor het Schaduwcoach-klassement. We zijn benieuwd wie er met de coachjas vandoor gaat deze zomer!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek