Vanaf de bijvelden: weinig thuiswedstrijden, belangrijke pot voor S6
vrijdag 8 maart 2024

Een blik op het programma van zaterdag 9 maart leert ons dat er slechts 12 thuiswedstrijden zullen worden afgewerkt op Sportpark De Strijphorst. Nadat de jeugdelftallen het spits hebben afgebeten, staat om 11:30 uur de wedstrijd van S.V. Honselersdijk 2 tegen ARC 2 op het programma. Daarna bolgen nog thuiswedstrijden van het Zeuvende (tegen hoogvlieger Loosduinen 4), S8 (tegen de studenten van Ariston'80 10), S11 (tegen de mannen uit het Breeje Durp van FC 's Gravenzande 13) en de G3 (tegen Laakkwartier G1).

Bij de uitwedstrijden staat er een heerlijk affiche op het programma voor S.V. Honselersdijk 6. Om 12:00 uur zullen zij het als koploper opnemen tegen de naaste belager Loosduinen 3. Op basis van verliespunten staan beide partijen gelijk. De oranjehemden van het zesde hebben echter al 3 wedstrijden meer in de benen en kunnen bij een overwinning de voorsprong vergroten tot liefst 12 punten. Men kan dus spreken van een 'halve' kampioenswedstrijd óf een ware zes punten wedstrijd.

Verder zien we nog een leuke wedstrijd voor S.V. Honselersdijk 3 op het programma staan. Zij mogen het opnemen tegen het 'All Stars' team van onze buren vv Verburch (Verburch 4).

Zoals altijd beloofd zaterdag weer de mooiste dag van de week te worden. Veel voetbalplezier!

jem-id