Lid van verdienste Theo Zuiderwijk overleden
maandag 20 november 2023

Vorige week ontvingen wij het droevige bericht dat op 15 november 2023 lid van verdienste Theo Zuiderwijk is overleden.

Theo was vanaf 1979 tot 2009 actief als vrijwilliger bij de S.V. Honselersdijk. Zijn hart lag bij de jeugd, waar hij vele jaren leider was en deel uitmaakte van de jeugdcommissie. Theo vierde het kampioenschap bij de A2 en werd gekozen tot leider van het jaar in het seizoen 1991-1992. Hij stond ook bekend om zijn unieke stemgeluid, dat treffend wordt beschreven in de publicatie van 2 augustus 2020 met een elftalfoto van de C1: https://www.svhonselersdijk.nl/nieuws/bericht/9555. Ook was Theo 14 jaar leider van senioren 8.

Dat was niet het enige waar Theo zich mee bezig hield. Hij vormde ook het ‘keuringskorps’ bij de vereniging. Samen met Cor v.d. Meer keurde Theo de grasvelden en maakte daarvoor deel uit van de commissie Velden. En het betekende altijd vroeg op de voetbal, in weer en wind.

We vergeten natuurlijk niet de bijdrage aan het legendarische kerstrad in de kantine. Samen met wijlen lid van verdienste Dick Koelewijn stonden zij bekend als ‘de raddraaiers’. En draaiden vele jaren de prijzen met een prachtige opbrengst voor de vereniging. Op de foto van 20 december 2003 zijn de ‘raddraaiers’ in actie.
Voor zijn vele verdiensten voor de S.V. Honselersdijk werd Theo benoemd tot lid van verdienste.

Theo Zuiderwijk werd 81 jaar waarvan 44 jaar lid van de S.V. Honselersdijk.

Wij wensen zijn vrouw Ans, kinderen en naasten sterkte toe in het verwerken van het verlies.

jem-id