Lid van verdienste George Luiten overleden
donderdag 16 november 2023

Deze week ontvingen wij het droevige bericht dat afgelopen weekend lid van verdienste George Luiten is overleden.

Naast zijn actieve voetbal carrière bij het beroemde elftal de ‘Fabels’, was George jarenlang vrijwilliger bij de S.V. Honselersdijk. Vanaf 1983 zien we George in diverse functies: lid kantinecommissie, jeugdleider, jeugdcommissie, commissie nevenactiviteiten, scheids- en grensrechter. Voormalig voorzitter Erik Sosef beschrijft dit tijdens zijn afscheid als vrijwilliger en overdracht van de ledenadministratie en 3x Plus loterij in april 2021 (https://www.svhonselersdijk.nl/nieuws/bericht/9691). George hield deze administraties een kleine twintig jaar bij. Wie herinnert zich nog het inleveren van pasfoto’s? Jaarlijks werden we daar door George aan herinnerd. Want zonder KNVB pas met pasfoto werd er niet gespeeld.
Naast scheidsrechter was George ook grensrechter. Zowel bij het eerste als het tweede elftal. Een hoogtepunt is het kampioenschap in de 4e klasse KNVB van het eerste elftal op 14 mei 1988 met George als grensrechter.

George Luiten werd 83 jaar waarvan 55 jaar lid van de S.V. Honselersdijk.
Op de foto’s zien we George met Erik Sosef in april 2021 en staand tweede van rechts in het elftal de ‘Fabels’, seizoen 1973 - 1974.

Wij wensen zijn vrouw Fia, kinderen en naasten sterkte toe in het verwerken van het verlies.

Bestuur en leden van S.V. Honselersdijk

Sosef & v/d Knaap