40 alcoholvrije jongerenfeestjes, eerste bij S.V. Honselersdijk
woensdag 15 november 2023

Honderd procent feest, nul procent alcohol. Dat is de essentie van Canteen. Een stapavond speciaal gericht op jongere tieners, in het leven geroepen vanuit de behoefte aan een te gek feest in een verantwoorde sfeer. Jongeren in de leeftijdsfase van 13 tot en met 16 jaar zijn te oud voor de jeugddisco en te jong voor het ‘echte’ uitgaansleven. En toch houden ook zij van een feestje, aldus Rick Kuiper en Luuk van der Lugt.

Westlandse sportclubs omarmen het idee volgens Rick en Luuk van harte. Het is de bedoeling dat Canteen iedere week een andere verenigingskantine aandoet. “Muziek erin, lichten aan en feesten maar.”
Het duo mikt op een laagdrempelig feest, waarbij zoveel mogelijk 13-16 jarigen een kijkje komen nemen. De prijs voor een kaartje is een ‘meevaller’: 5 euro. “De kaartverkoop is inmiddels gestart via onze Instapagina ‘canteen4party’ en het gaat hard. Omdat we de eerste editie intiem willen houden, is er een beperkt aantal kaarten beschikbaar.”

Bij S..V. Honselersdijk vindt de aftrap plaats op vrijdag 17 november 2023 aanvang 20:00 uur, tot 00.00. De deuren sluiten om 21:00 uur.

Zie voor meer informatie het artikel https://www.rodi.nl/westland/cultuur/366019/40-alcoholvrije-jongerenfeestjes-eerste-bij-s-v-honselersdijk in Het Hele Westland of op de Instagram pagina 'canteen4party'.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek