V.H. Exploitatie schenkt complete JO8 clubtrainingspakken
zaterdag 4 november 2023

Onlangs ging de complete JO8 op de foto met (business-) ‘Club van Honsel’-lid Thomas van Wingerden om hem te bedanken voor de door hem gefinancierde trainingspakken. Zijn (familie)bedrijf V.H. Exploitatie Honselersdijk (https://vloerbedekking-verwijdering.nl), dat hij ooit met zijn vader Jan van Wingerden oprichtte, verwijdert alle soorten vloerbedekking en verricht (interieur) sloopwerken met stofarme trillingsvrije machines en hulpmiddelen om alle vloeren en trappen weer kaal en glad op te leveren. V.H.E. ontzorgt haar opdrachtgevers compleet. Van Wingerden ontzorgt sinds kort dus ook de complete spelersgroep, trainings- en begeleidingsstaf van de S.V. Honselersdijk JO8! De 2 teams zijn door hem voorzien van prachtige trainingspakken met clublogo, zodat ze zich overal in de regio uniform kunnen presenteren.
Thomas van Wingerden is de vader van Lars en Niels. Lars voetbalde in de jeugd bij S.V. Honselersdijk. Hij maakte deel uit van een eigen jeugdlichting met onder anderen Nick van der Kraan, Brent Gardien (beiden S.V. Honselersdijk 1) en Nadine Noordam (ex-ADO Den Haag Vrouwen, thans eredivisionist en landskampioen 2022-2023 Ajax Vrouwen, Women Champions League deelnemer 2023-2024), voordat hij in de bovenbouw van de jeugdafdeling om gezondheidsredenen moest stoppen met voetballen. Niels voetbalde ook bij S.V. Honselersdijk, maar verkaste in zijn 2e jaar F-jeugd (JO7) al naar de jeugdopleiding van Feyenoord. Hij bleef daar zijn verdere jeugd voetballen. Na Feyenoord voetbalde Niels nog 1,5 seizoen bij ADO Den Haag. Vorig seizoen voetbalde hij bij Westlandia in de O21. Sinds dit seizoen is Niels terug bij de S.V. Honselersdijk en heeft de rechtsback regelmatig een basisplaats in het 1e elftal dat in de 1e Klasse speelt. De jeugdcommissie is erg blij dat de JO8 er prachtig bij loopt en ze bedankt Thomas van Wingerden daar heel hartelijk voor.
Op de foto’s poseren jeugdtrainer Gerrit den Haan en teamleider JO8-1 Rick ten Have samen met Thomas van Wingerden (foto 1) en schudden ze hem de hand (foto 2). Vervolgens ging de complete JO8 met trainer en sponsor op de foto (foto 3). De JO8-2 ging met de teamleiders Rick Zuidgeest en Bianca Borghart apart op de foto (foto 4).

Tekst en foto's: Alexander Wagener

Van Dijk Brouwer Installatietechniek