Afscheid en jubilarissen tijdens de JAL 2023
donderdag 2 november 2023

De Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (JAL) van de S.V. Honselersdijk vond plaats op 27 oktober 2023. Voorzitter Erwin van der Mark loodste alle te bespreken punten door de vergadering voordat het bestuur afscheid nam van drie bestuursleden: Pieter van Berkel penningmeester vanaf 2015, Ricardo van der Zijden, bestuurslid PR en Paul Groenewegen bestuurslid kantinezaken, sponsoring en nog vele ander activiteiten vanaf 2006. Paul was helaas door persoonlijke omstandigheden afwezig. Na het bedanken voor de inzet, samenwerking en het vrijwilligerswerk van de vertrekkende bestuursleden, benoemde de ledenvergadering Paul Groenewegen tot lid van verdienste.

Jubilarissen zijn er bij het ouder wordende S.V. Honselersdijk als vanzelfsprekend ieder jaar. De volgende leden werden in het zonnetje gezet voor het behalen van het aantal jaren lidmaatschap bij de S.V. Honselersdijk:
Hans Post, Rico Kok en Michael Post (laatste twee niet op de foto) 25 jaar lid
Leen van Egmond en Ard Koole 40 jaar lid