Club van Honsel bier en wijnproeverij
donderdag 2 november 2023

Vrijdag 20 oktober 2023 organiseerde DCVH één van haar activiteiten, ditmaal in de kantine van S.V. Honselersdijk. Brouwerij Bospolder kwam op bezoek voor een bierbrouwerij. Onder het genot van hapjes kregen de leden een aantal biertjes te proeven en een toelichting op het brouwen door de bekende oud voetballers Marko en Andre Penning. De bieren die geproefd werden waren onder andere Tuindersbier en Poldergoud.
Daarnaast verzorgde Arjan van der Pot van de Wijn- en Bierboutique uit Naaldwijk een wijnproeverij. De wijnen die geproefd werden waren witte wijnen waaronder een Pinot Grigio en een aantal rode wijnen waaronder Cabernet Sauvignon en een Ribera del Duero Roble. De leden van DCVH kregen uitleg en tips voor het proeven van wijn, waar ook de kleur en ruiken onderdeel van zijn. DCVH kijkt terug op een geslaagde avond. Op naar het volgende uitje.

jem-id