Komende zaterdag Super Saturday na afloop van S.V. Honselersdijk - Forum Sport
maandag 9 oktober 2023

Na een lange tijd wachten speelt ons eerste elftal eindelijk weer een thuiswedstrijd voor de competitie. Zaterdag nemen de mannen van nieuwe hoofdtrainer Pim van der Hoorn het op Sportpark de Strijphorst op tegen Forum Sport. Na de meer dan overtuigende 0-3 overwinning bij Voorschoten'97 gaat het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk op jacht naar de tweede driepunter in de competitie.

De eerste thuiswedstrijd voor de competitie is een uitgelezen mogelijkheid om ook de gezelligste derde helft van het Westland weer naar Honselersdijk te brengen. Vandaar dat we na afloop van de thuiswedstrijd tegen Forum Sport de deuren van de kantine wagenwijd open zetten voor de eerste Super Saturday van het seizoen!

Vanaf 17:00 uur staat DJ Rob van Veen voor jullie klaar en gaan we er weer een ouderwets gezellige boel van maken. Uiteraard wordt ook de innerlijke mens goed verzorgd door de aanwezige snackwagen, zoals gebruikelijk worden jullie van alle gemakken voorzien. Zien we jou zaterdag terug bij de gezelligste 3e helft van het Westland?

Let op: minimumleeftijd voor de Super Saturday is 18 jaar met ID-controle aan de deur. Uiteraard houden we ons aan de NIX18 en gaan we er samen een mooi feest van maken.

Tot zaterdag, tot Super Saturday!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek