Leerzame dinsdagavond voor S.V. Honselersdijk O23
woensdag 4 oktober 2023

In de 1e wedstrijd van de Delftse RODI Media zh competitie kreeg Honselersdijk gelijk een grote nederlaag te verwerken. Tegen de finalist van vorig seizoen werd een 7-0 nederlaag geleden.
Natuurlijk is de uitslag groot maar Honselersdijk trad aan met spelers uit de JO19, 3e elftal en een paar spelers vanuit het 2e waar tegenstander Concordia kon putten uit de jeugdelftallen die landelijk divisie spelen.

Doel bij Honselersdijk is om spelers ervaring op te laten doen tegen tegenstanders waar men van kan leren. Dit gebeurt bij voorkeur niet met (grote ) nederlagen, maar op papier was dit gelijk wel de sterkste tegenstander. Het tempo lag hoger dan de jongens gewend waren en moesten daar aan wennen. Na een 3-0 ruststand werd het uiteindelijk 7-0. Al met al een leerzame wedstrijd en op naar de volgende wedstrijd: S.V. Honselersdijk O23 - DSVP O23 op dinsdag 17 oktober om 20.00 uur.

Tekst: Steven van Erven

Van Dijk Brouwer Installatietechniek