Help jij ons met Social Media & Communicatie?
donderdag 5 oktober 2023

Beste leden van S.V. Honselersdijk
Als S.V, Honselersdijk zijn wij al jaren actief met het plaatsen van berichten op onze website en op diversen social media. We proberen alles zoveel mogelijk up to date te houden.
Goede communicatie is en vinden wij erg belangrijk. Als S.V. Honselersdijk wij willen alle leden goed informeren en de website en social media kanalen zijn hierbij essentieel.

Nu is het bestuur op zoek naar iemand die hen hierbij kan helpen.
Dus vind jij het leuk om berichten op te stellen, te posten en heb je affiniteit met S.V. Honselersdijk? Dan zoeken we jou!

Het bestuur, directie en diversen commissies informeren je als er een nieuwsitem is en willen jou dan vragen dit snel te posten op de diverse kanalen.
Eventueel proactief meedenken wordt gewaardeerd!

Heb je interesse en vind je het leuk om iets voor onze club te doen? Dan horen wij het graag!

Voor meer informatie kun je contact opnemen door een mail te sturen naar bestuur@svhonselersdijk.nl of spreek één van de bestuursleden aan als je ze op de club ziet.

Met sportieve groeten
Erwin van der Mark