S.V. Honselersdijk neemt deel aan Delftse Beloften Competitie
maandag 2 oktober 2023

Ook dit seizoen zal SV Honselersdijk deelnemen aan de Delftse variant van een O23 competitie. Waar vorige seizoen de finale op 1 punt net niet werd gehaald starten we dit seizoen weer met een zeer jonge ploeg om de finale wel te bereiken.

Dit seizoen is Honselersdijk ingedeeld in poule B. Alle wedstrijden die gespeeld zullen worden zijn op dinsdagavond. We beginnen as dinsdag al met de 1e wedstrijd.

Programma:
03 oktober uit tegen Concordia om 20.30 uur (sportpark Concordia - Brasserskade 236 te Delft )
17 oktober thuis tegen DSVP om 20.00 uur
07 november uit tegen RKDEO om 20.00 uur ( sportpark Centrum - Sportparkweg 34 te Nootdorp )
28 november thuis tegen Wippolder om 20.00 uur
23 januari thuis tegen Vitesse Delft om 20.00 uur

We houden u op de hoogte van de resultaten en eventuele wijzigingen van de gespeelde en de te spelen wedstrijden.

Sosef & v/d Knaap