Bestuursleden gezocht!
vrijdag 29 september 2023

Beste leden van S.V. Honselersdijk
Op vrijdag 27 oktober staat de jaarlijkse Ledenvergadering (JAL-2023) weer op de agenda.
Zoals elk jaar zijn alle leden van onze club hiervoor uitgenodigd, de officiële uitnodiging met agenda volgt binnenkort via de e-mail en op de website.
Maar wij willen als bestuur nu al jullie aandacht voor het volgende.
Ook het afgelopen jaar is er weer een bestuurslid gestopt met zijn taken als bestuurslid. Het gevolg is dat het bestuur nu nog maar uit 5 bestuursleden bestaat. En dat is voor onze vereniging best een beetje weinig. We zien de laatste maanden dan ook dat er zaken niet juist of helemaal niet meer gedaan worden. Dit is niet wat wij als bestuur voor ogen hebben, maar een gevolg van het lage aantal bestuursleden.
Wij willen iedereen dan ook oproepen om te bekijken of hij of zij toch geen mogelijkheid ziet om het bestuur aan te vullen op zijn eigen vakgebied.
We hebben een vacature openstaan voor de volgende posten:
• Penningmeester
• PR en Evenementen
• Sponsoring
3 Vacatures die elk op hun eigen gebeid heel belangrijk zijn voor onze verenging.
Dus vraag bij één van de bestuursleden wat elke functie zoal inhoud, dan kunnen zij dat aan je uitleggen, en kunnen we bekijken of een bestuurstaak iets voor jouw is. En misschien kunnen we jouw op de komende JAL voorstellen aan de leden en kan je helpen om onze geweldige vereniging verder te ontwikkelen.

Met sportieve groeten
Erwin van der Mark