REMINDER: Op de foto voor de Jumbo Koornneef plaatjesactie deze week!
maandag 4 september 2023

Het duurt nog heel even, maar dit najaar zijn er vanaf 30 oktober 2023 weer voetbalplaatjes van SV Honselersdijk verkrijgbaar bij Jumbo Koornneef Kwintsheul en Jumbo Koornneef Foodmarkt Naaldwijk! Alle teams van S.V. Honselersdijk krijgen de kans om mee te doen aan de plaatjesactie, zodat je straks heel S.V. Honselersdijk bij elkaar kunt sparen bij Jumbo Koornneef.

A.s. woensdag 6 september én op donderdag 7 september 2023 zal een professionele fotograaf iedereen (spelers, trainers, begeleiders) bij onze club komen fotograferen. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, zie je hieronder in het schema. Er is geen ander inhaalmoment mogelijk dan deze twee dagen, dus zorg dat je erbij bent! De lagere senioren zullen alleen per team op de foto worden gezet. Let op: ieder team neemt z’n eigen wastas mee voor het fotomoment en gaat in wedstrijdtenue op de foto.

Zorg er alleen wel voor dat je digitaal toestemming hebt gegeven voor deelname aan de plaatjesactie, anders kan je helaas niet meedoen... Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen via: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/svhonselersdijk. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Sponsoren? Dat kan ook! Uw bedrijfslogo kan in verschillende formaten opgenomen worden in het plaatjesboek! Neem hiervoor contact op met Maikel Middelburg via maikel@batenburg-bhv.nl.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek