Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - SV Nootdorp: Marina Was- & Strijkservice
vrijdag 3 maart 2023

Morgenmiddag treedt het eerste elftal op Sportpark de Strijphorst weer aan voor een competitiewedstrijd. Ditmaal ontvangt het elftal van trainer André Lourens de bezoekers van SV Nootdorp, waartegen in de uitwedstrijd een punt werd behaald. Na de uitschakeling in de beker én de Flynth Westland Cup is het aan de oranjehemden om zich in de competitie te herpakken met hopelijk een overwinning.

In de jacht op de overwinning wordt er niets aan het toeval over gelaten en dus wordt ook de wedstrijdbal voor deze belangrijke wedstrijd weer gesponsord. Door de sponsoring van Marina Was- & Strijkservice staat het eerste elftal voor de start al op een mentale 1-0 voorsprong.

Als moeder van 3 zonen weet Marina van der Meer, tevens lid van de medische staf van onze club, als geen ander dat niet iedereen zit te wachten op een sporttas met vieze, zwetende sportkleding van een heel voetbalteam. Zeker niet in de huidige maatschappij, waarbij iedereen het ontzettend druk heeft. Vandaar dat Marina met haar was- & strijkservice dé mogelijkheid biedt om dit werk uit handen te nemen.

Het mes snijdt zelfs aan twee kanten: de voetbalkleding hoef je niet meer zelf te wassen, terwijl de welbekende wastas ook nog eens op de voetbal blijft. Marina was- & strijkservice is namelijk gevestigd in de accommodatie van onze club, wat voor een gemakkelijke afgifte en ophalen van de was(tas) zorgt. Zo heb je met Marina Was- & Strijkservice geen omkijken meer naar jouw (voetbal)was!

We willen Marina Was- & Strijkservice bedanken voor het sponsoren van de wedstrijdbal, we gaan morgen gezamenlijk voor de overwinning op ons Sportpark de Strijphorst, tot morgen!

Zoomin'