Word jij het nieuwe gezicht van ons sportpark? Vacature voor Directeur Bedrijfsvoering bij S.V. Honselersdijk
zondag 5 maart 2023

Ben jij een mensen-mens, een spin in het web en ben je op zoek naar een sportieve-, gezellige en afwisselende werkomgeving met heel verschillende mensen? Dan is dit je kans om te solliciteren naar de functie van Directeur Bedrijfsvoering bij S.V. Honselersdijk.

Directeur Bedrijfsvoering (m/v)
Fulltime (40 uur)

Wie zoeken wij?
Een laagdrempelige actieve organisator, die een steunpilaar is voor onze vrijwilligers, leden, bestuurders en sponsors. Iemand die vertrouwen wekt en in oplossingen denkt.
Bij jou is het glas altijd halfvol.

Wat ga je doen?
Je zorgt voor:
• Een goed georganiseerde en economisch verantwoorde bedrijfsvoering
• Een veilige werkomgeving voor medewerkers en vrijwilligers
• De verhuur van de sporthal en goede contacten met de gebruikers
• Begeleiden en motiveren van vrijwilligers, die bij vrijwel alle activiteiten zijn betrokken
• Goede leveranciers, die hun werkzaamheden binnen de overeengekomen tijd en budget uitvoeren
• Ontwikkelen van nieuwe activiteiten en goede toekomstmogelijkheden voor het gehele sportpark
• Goede contacten met de Gemeente, andere autoriteiten, verenigingen en sportorganisaties
• Goede relatie met het bestuur van de vereniging en de stichting

Je regelt:
• Het onderhoud van de accommodatie en de velden
• De schoonmaak van de sporthal, kleedkamers en accommodatie
• De exploitatie van het sportpark inclusief de kantine
• Uitvoering van bestuursbesluiten

Waar kom je terecht?
Bij een prettige vereniging met 600 voetballende leden, 300 actieve vrijwilligers, een business club en vele sponsors.
Een stichting, die een mooi sportpark, sporthal en accommodatie exploiteert.
Jaarlijks 150.000 – 200.000 sporters en bezoekers, die gebruik maken van het sportpark.
Een vereniging, die volgend jaar 60 jaar jong is en een sportpark met een belangrijke maatschappelijke functie binnen Honselersdijk.

Hoe ziet een werkdag eruit?
Thuis of op het sportpark werk je e-mails bij en controleer je facturen van leveranciers. Hierna controleer je of de kleedkamers en sporthal netjes zijn schoongemaakt, begroet je de 1e gebruikers van het sportpark en drink je een bak koffie met je vrijwilligers terwijl je de werkzaamheden voor die dag met ze doorneemt.
Hierna heb je een afspraak met een leverancier en neem je de uit te voeren werkzaamheden door.
Er loopt een bestuurslid binnen om te kijken hoe de velden erbij liggen en om geplande activiteiten met je door te nemen.

Met de Buitenschoolse opvang moet het veiligheidsplan nog worden doorgenomen. Je controleert of deze nog actueel is. Ondertussen komt de wekelijkse aanvulling van de kantinevoorraden binnen. Een vrijwilliger controleert of alles klopt en jij tekent de leveringsbon voor akkoord.

Vanavond is er een bestuursvergadering en je neemt een deel van de middag vrij voor een rondje fietsen met je partner.
Om 19.30 uur ben je weer terug voor de bestuursvergadering, die om 21.30 uur is afgelopen.
Je werkdag zit erop. Je praat met (bestuurs) leden nog een uurtje door aan de bar onder het genot van een biertje of frisje.

(N)iets voor jou? Check het hieronder!

• Wel, als je graag met heel verschillende mensen in een prettige omgeving werkt.
Niet, als je graag op een eiland werkt
• Wel, als je de organisatie van het hele sportpark voor alle dagen van de week kunt managen
Niet, als je graag een perfect afgebakend takenpakket wenst
• Wel, als je van veel eigen verantwoordelijkheid, inbreng en vrijheid houdt
Niet, als je naast een ‘denker’ geen ‘doener’ bent
• Wel, als je een optimist bent en een aanstekelijk werkplezier uitstraalt

Wat bieden we jou?
Een uitdagende baan met ruimte om de zaken op je eigen manier aan te pakken binnen het beleid dat door de besturen van de vereniging en de stichting wordt vastgesteld. We houden van mensen die initiatief tonen en van aanpakken weten. Een baan met een goed salaris en dito werkgeverschap.

Interesse?
Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan het bovenstaand profiel neem dan contact op door te mailen naar penningmeester@de3essen.nl. Misschien zit je dan binnenkort bij ons aan de koffie.
Mocht je vragen hebben over deze functie, schroom dan niet om te bellen of een Whatsapp te sturen naar 06-53497316.

Van der Meer verzekeringen