Kerstrad informatie: Garderobe & Muntenverkoop
maandag 12 december 2022

Het aantal dagen tot het Kerstrad wordt door heel Honselersdijk en omstreken afgeteld. Nu we in de week van het Kerstrad zijn beland, volgt er zoals altijd meer informatie over de dag zelf. Wat kunnen we komende zaterdag allemaal verwachten? En hoe bereiden we ons het beste voor op het langverwachte Kerstrad? Je leest het de komende dagen alles op onze website en social media kanalen, om vandaag te beginnen met de garderobe en de muntenverkoop.

Garderobe
Eén van de bekendste tradities van het Kerstrad is toch wel dat je aan het einde van de dag op zoek moet gaan naar je jas. Dit lukte lang niet altijd bij iedereen, gezien het aantal mensen dat de volgende dag hun jas kwam omruilen of een wanhopige oproep plaatsten op het gastenboek. Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, ook voor deze traditie.

Dit jaar zullen we de zelfservice garderobe vervangen door een bemande garderobe, waardoor het een stuk moeilijker is om je jas kwijt te raken. Omdat het voor jullie al zwaar genoeg is dat er een traditie verloren gaat, hoeven de bezoekers van het Kerstrad niet te betalen voor de garderobe. Wil je toch vasthouden aan de traditie en je jas kwijtraken? Vraag dan aan de vrijwilligers bij de garderobe of ze je een verkeerd nummertje geven!

Muntenverkoop
Ondanks dat iedereen tijdens het Kerstrad College zijn/haar rekenkunsten heeft kunnen verbeteren, willen we het rekenwerk besparen voor onze Kerstdames en barvrijwilligers. We houden het net als voorgaande jaren zo eenvoudig mogelijk door met een muntenverkoop te werken. Alle loten voor het rad en diverse soorten dranken zijn te koop met de oranje SVH-munten. Bij het halen van eten bij de foodtruck is het niet mogelijk om af te rekenen met de oranje SVH-munten.

Heb je nog oranje SVH-munten liggen van één van onze eerdere evenementen? Geen probleem, deze kun je komende zaterdag gewoon gebruiken bij het Kerstrad. Let op: witte munten zijn niet meer geldig!

We hopen dat jullie met bovenstaande informatie nog beter voor de dag komen tijdens het Kerstrad. In de komende dagen volgt er nog meer informatie, dus zorg ervoor dat je de website en social media kanalen in de gaten houdt! We tellen samen af naar komende zaterdag…

Tot zaterdag, tot Kerstrad!

Van der Meer verzekeringen