PJH Westlands Voetbalkampioenschap voor de jeugd van 13, 11 en 9 jaar.
maandag 12 december 2022

Zaterdag 17 en zondag 18 december organiseert Voetbalvereniging Verburch haar traditionele zaal kampioenschap in de Jan van der Valksporthal gelegen aan de Arckelweg in Poeldijk. Dit evenement wordt gehouden voor de jeugd van 13, 11 en 9 jaar.

Alle Westlandse verenigingen zullen actief zijn met haar sterkste standaardteams. Zaterdag is het de beurt voor de 11 jarigen en 13 jarigen. ’s Morgens om half negen wordt gestart met de 11 jarigen. Vanaf 10.15 uur staan de halve finales gevolgd door de finale gepland. Vanaf 13.00 beginnen de 13 jarigen en zij spelen vanaf 16.45 vinden hier de halve finales met daarna de finale plaats.

Op zondag 18 december is het de beurt aan de 9 jarigen. Zij beginnen on 9.30 uur en om vanaf 11.45 zijn hier de halve finales gevolgd door de finale. Wie gaat naar huis met de beker met de grote oren. Daarnaast is er ook een prijs voor de beste speler en beste keeper per leeftijdscategorie.

De toegang is gratis.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek