Jeugdactiviteiten voor Sinterklaas en WK in de kantine een groot succes
donderdag 1 december 2022

Afgelopen weekend stonden er maar liefst twee activiteiten gepland voor de jongste jeugd van S.V. Honselersdijk. Op vrijdag werd er in de kantine van onze club samen gekeken naar de WK-wedstrijd van het Nederlands Elftal. Ondanks het matige voetbal werd er met 2-0 van Qatar gewonnen en genoten de jeugdspelers volop van de gezellige sfeer.

Daarna was het op zondag tijd voor het jaarlijkse bezoek van Sinterklaas aan onze voetbalvereniging. De jongste jeugd verzamelde zich in de kantine voor het grootse onthaal van de goedheiligman en zijn pieten. Naast het feest met Sinterklaas was er ook nog een bingo onder leiding van 2 spelers van de senioren selectie.

Kortom, het was afgelopen weekend feest in de kantine van S.V. Honselersdijk. De jongste jeugd heeft ervan genoten en we kijken uit naar de volgende jeugdactiviteiten op onze club!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek