Zaterdag WK-wedstrijd van Nederlands Elftal in de kantine!
donderdag 1 december 2022

Het zal niemand ontgaan zijn dat het Nederlands Elftal een ronde verder is op het WK. In de achtste finale zullen de oranje leeuwen het komende zaterdag opnemen tegen de Verenigde Staten. Zaterdag is dé voetbaldag en dus kijken we de WK-wedstrijd met z'n allen in de kantine van S.V. Honselersdijk!

Het Nederlands Elftal heeft zich zichtbaar kunnen sparen in de groepsfase, dus zal er heel wat vuurwerk volgen vanuit de mannen van Louis van Gaal. De spannende ontknoping tegen de Verenigde Staten is zaterdag direct na de wedstrijd van ons eerste elftal te zien op het grote scherm in de kantine.

Sluit jij ook gezellig aan in de kantine na de wedstrijd tegen Forum Sport? Dan juichen we samen het Nederlands Elftal naar een overwinning!

Tot zaterdag om 16:00 uur!

Sosef & v/d Knaap