Rabo ClubSupport levert € 2.747,45 op voor S.V. Honselersdijk
vrijdag 21 oktober 2022

In de maanden september en oktober was het voor Rabobank klanten mogelijk om een stem uit te brengen tijdens de Rabo ClubSupport actie. Tijdens de actie zijn er veel mensen met een oranje (voetbal)hart geweest die een stem hebben uitgebracht op onze club. Elke stem zorgde er hierbij voor dat er een extra bedrag namens de Rabobank aan onze vereniging gesponsord wordt.

In totaal heeft de Rabo ClubSupport actie voor S.V. Honselersdijk een prachtig bedrag van € 2.747,45 opgeleverd. We willen iedereen die op onze vereniging heeft gestemd bedanken voor zijn/haar bijdrage aan dit mooie bedrag. Voor dit bedrag zal uiteraard een mooie bestemming gekozen worden, waardoor alle leden profijt hebben van de door Rabobank in het leven geroepen actie.

Nogmaals dank aan iedereen die in deze moeilijke periode zijn/haar steentje bijdraagt aan de club door een stem uit te brengen tijdens de Rabo ClubSupport actie!

jem-id