Nieuwe buitenbar "De Honsel" morgen voor het eerst geopend
vrijdag 16 september 2022

Het kan de bezoekers van Sportpark de Strijphorst bijna niet ontgaan zijn. In de afgelopen periode heeft de buitenbar een complete metamorfose ondergaan. De buitenbar is door het goede werk van Bransen Group en onze handige vrijwilligers omgetoverd tot een nóg betere en completere versie van zichzelf.

Als resultaat staat er een prachtige buitenbar waar, indien nodig gedeeltelijk overdekt, de wedstrijden op het hoofdveld goed te volgen zijn. Daarnaast is de vernieuwde buitenbar ook de perfecte plek om na de gespeelde wedstrijden onder het genot van een drankje de voetbaldag eens grondig te analyseren.

De metamorfose van de buitenbar was uiteraard niet mogelijk geweest zonder onze geweldige sponsoren. Hierbij willen we De Club Van Honsel (DCVH), Stichting de Drie Essen en de bordsponsoren van de buitenbar hartelijk bedanken voor de bijdrage die zij hieraan geleverd hebben. Zonder jullie was het niet mogelijk om met onze hardwerkende vrijwilligers en Bransen Group de buitenbar op deze manier te realiseren.

Morgenmiddag vanaf 13:30 uur zal tijdens en na de wedstrijd van het eerste elftal tegen CION de vernieuwde buitenbar "De Honsel" voor het eerst in gebruik genomen worden. Hierbij is iedereen uitgenodigd om, ondanks de mindere weersvoorspellingen, voor het eerst een drankje te komen doen bij de vernieuwde buitenbar.

Tot morgen, tot bij De Honsel!

Van der Meer verzekeringen