Vrijdag 23 september: vrijwilligersavond
woensdag 14 september 2022

Onze vereniging is een prachtige vereniging. Niet alleen doordat we op een mooi niveau voetballen en er alle ruimte is voor gezelligheid, maar vooral omdat dit alles alleen mogelijk is door de inzet van een grote groep enthousiaste vrijwilligers. De club draait op onze fantastische vrijwilligers, die dagelijks voor de vereniging klaar staan en op allerlei manieren een belangrijk steentje bijdragen.

Hiervoor willen we de vele vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Dat doen we op vrijdagavond 23 september tijdens de vrijwilligersavond, die na een corona-onderbreking eindelijk weer plaats kan vinden op Sportpark de Strijphorst. Merendeel van de vrijwilligers heeft inmiddels de uitnodiging per post ontvangen, maar we hebben ook al bericht ontvangen dat de uitnodiging helaas niet alle vrijwilligers heeft bereikt.

Vandaar nodigen we hierbij alle vrijwilligers nogmaals uit voor de vrijwilligersavond op vrijdagavond 23 september, vanaf 17:00 zijn jullie allemaal welkom op ons mooie sportpark. Tot dan!

Hieronder nogmaals de uitnodiging voor de vrijwilligersavond

Aan iedere vrijwilliger van Onze Club,
Het kriebelt weer: het nieuwe seizoen is van start gegaan! Dat zorgt voor een gezellige drukte op de club. Jij als vrijwilliger maakt
Onze Club sterker. Dank je wel! Om te laten zien dat we daar enorm blij mee zijn, drinken we daar graag met jou een drankje op.
Bij goed weer, gezellig met een hapje bij de nieuwe buitenbar. Geen mooi weer, dan zien we elkaar in de kantine op 23 september.
Leuk! Mail ons voor 20 sept. of je erbij bent: secretaris@svhonselersdijk.nl / WhatsApp 06-25 438 106 (Ingrid Kortekaas).

Hartelijke groet,
Bestuursleden S.V. Honselersdijk