Scheidsrechters gezocht: help jij ons fluitend het seizoen door?
dinsdag 30 augustus 2022

Het seizoen is van start gegaan met de eerste oefenwedstrijden, terwijl binnenkort de beker- en competitiewedstrijden ook alweer op het programma staan. Tijdens het inplannen van de eerste wedstrijden liepen we direct tegen een terugkerend probleem aan: een tekort aan scheidsrechters.

We hebben al jaren te maken met een tekort aan scheidsrechters, maar komend seizoen wordt het er niet beter op, sterker het wordt alleen maar slechter. Door blessures en de leeftijd van onze clubscheidsrechters is deze groep afgelopen seizoen helaas nog kleiner geworden. Als het tekort aan scheidsrechters niet aangevuld wordt, dan zijn wij helaas genoodzaakt om wedstrijden af te moeten zeggen.

Dit is natuurlijk een situatie die we allemaal willen voorkomen. Sterker nog, de KNVB erkent dit echter niet als een geldige reden en beloont een dergelijke actie met een geldboete en puntenaftrek voor het thuisteam. Geld dat wij liever ergens anders aan besteden en punten die het team liever bij het seizoen totaal optelt in plaats van aftrekt.

Wilt u dus dat uw zoon of dochter zijn/haar wedstrijden kan spelen, meld u dan nu aan als vrijwilliger, anders moeten er zeker weten wedstrijden afgelast worden komend seizoen. Aanmelden kan bij Erwin van der Mark via voorzitter@svhonselersdijk.nl.

Namens het bestuur alvast bedankt voor jullie inzet!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek