Laatste bericht van de voorzitter van dit seizoen
zondag 19 juni 2022

Goedendag Honselersdijkers,

Gisteren heeft ons 1e elftal zijn laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld in het bosrijke Doorwerth, tegen de plaatselijk VV Duno Doorwerth. Een wedstrijd waar ik wederom geconfronteerd werd met een mooi stukje teamwork.
Teamwork dat deze keer niet resulteerde in winst op het voetbalveld, daarvoor waren de mannen uit Doorwerth een maatje te groot, maar wel in winst rondom het voetbalveld.

Het teamwork dat de meereizende supportersgroep heeft laten zien heeft ook zaterdag weer een grote indruk achtergelaten bij de tegenstander.
Terwijl de winnende spelers al onder de douche stonden, werden onze jongens nog even flink toegezongen door de meegereisde supporters.
Wat een feestje en wat een sfeer ontstond er op het terras, een feestje waar de plaatselijke kantine niet helemaal op voorbereid was, maar wat met een stukje teamwork vlot werd verholpen, en een sfeer die elke voetbal liefhebber zo graag ziet.

Ik wil de hele supportersgroep hiervoor bedanken, ook diegene die vanwege de Coppa op de Strijphorst niet mee konden, zij hebben daar ook een mooi feestje verzorgt.

Ik kan niet iedereen persoonlijk bedanken, maar ik wil Ed en Moek toch even apart benoemen en bedanken voor alles wat zij gedaan hebben voor de club, en de supportersgroep in het bijzonder.

Voor nu wens ik iedereen een hele fijne zomervakantie, geniet van een paar voetbal loze maanden, dan komen we volgend seizoen als één groot team weer terug op de Strijphorst.

Met vriendelijke groeten
Erwin van der Mark