Supporterbus a.s. zaterdag naar VV Pelikaan in Oostwold Westerkwartier
zondag 5 juni 2022

Komende zaterdag staat de eerste nacompetitiewedstrijd van het eerste elftal op het programma. In de strijd om promotie naar de hoofdklasse neemt het elftal van trainer Andre Lourens het op tegen Pelikaan. Om 15.00 in zal er in Oostwold Westerkwartier afgetrapt worden voor een spectaculaire wedstrijd waarin de twee teams strijden om een plek in de halve finale van de nacompetitie. De selectie-elftallen 1 en 2, begeleidingsgroep en het bestuur vertrekken gezamenlijk vanaf sportpark de Strijphorst om 10.30 uur richting Oostwold Westerkwartier met de bus.

Maar wij hopen ook komende zaterdag te kunnen rekenen op de steun van de trouwe Honselse supporters. Om het voor iedereen gemakkelijk te maken om af te reizen naar Oostwold Westerkwartier is er een supporterbus geregeld. De bus zal om uiterlijk 11.00 uur vanaf Sportpark de Strijphorst richting Oostwold Westerkwartier vertrekken. De kosten voor de bus worden grotendeels gedekt door de vereniging en sponsors, waardoor het voor iedereen mogelijk is om voor € 6,00 mee te reizen naar de uitwedstrijd.

Wil jij mee met de supportersbus om een onvergetelijke middag/avond mee te maken met het eerste elftal? Meld je dan nu aan tot uiterlijk vrijdagavond 19.00 uur bij Ab van Dijk via directie@svhonselersdijk.nl en maak ook direct de betaling in orde.

De betaling van de bus kan alleen via de bank, stort voor uiterlijk vrijdagavond 19.00 uur € 6,00 op banknummer
NL06 RABO 0135385563 met omschrijving: supportersbus Pelikaan en je naam en je hebt gegarandeerd een plaats zaterdag in de bus naar Oostwold Westerkwartier.

Hopelijk gaan we komende zaterdag weer met een of meer volle supportersbus naar de belangrijke nacompetitiewedstrijd van het eerste elftal, om ook de mensen in Oostwold Westerkwartier te laten zien wat voor geweldige vereniging met een vaste supportersschare we zijn!

Prins Group