Huldiging van Lars Ammerlaan voor 100 duels in eerste elftal
maandag 23 mei 2022

Afgelopen zaterdag werd Lars Ammerlaan voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Valken'68 in het spreekwoordelijke zonnetje gezet. Twee weken geleden speelde Lars in de uitwedstrijd bij AFC namelijk zijn 100e wedstrijd in de hoofdmacht van onze club. Een hele prestatie, die hij zowel in de wedstrijd bij AFC als afgelopen zaterdag bekroonde met een doelpunt.

De middenvelder debuteerde in het eerste elftal tijdens de bekerwedstrijd tegen VELO in het seizoen 2015/2016. Door de jaren heen heeft Lars een mooie bijdrage geleverd in onder meer de promoties naar de 2e en de 1e eerste klasse. Onder trainer André Lourens heeft Lars zich dit jaar in de vaste basisopstelling gespeeld, met een mooi aantal doelpunten en het jubileum van 100 wedstrijden in het eerste elftal als gevolg.

We willen hierbij Lars nogmaals bedanken voor de jarenlange inzet voor onze club. Hopelijk gaan we op naar nog vele mooie jaren met nog meer sportieve hoogtepunten!

Zoomin'