DCVH op bezoek bij Sparta Rotterdam tijdens jacht op handhaving
woensdag 18 mei 2022

Vorige week gingen leden van De Club Van Honsel (DCVH) op bezoek bij Sparta Rotterdam, dat op jacht was naar handhaving in de Eredivisie. In de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle werden uiteindelijk 3 belangrijke punten binnengesleept om het degradatiespook uit Rotterdam te houden.

Of het bezoek van de leden van de Honselse businessclub heeft bijgedragen aan het uiteindelijke lijfsbehoud durven we niet met zekerheid te zeggen, maar gelukkig heeft Sparta Rotterdam zich op knappe wijze veilig weten te spelen. De mannen van DCVH hadden een leuke avond in Rotterdam, waar de leden door Sparta goed werden ontvangen.

Hierbij willen we Sparta Rotterdam bedanken voor het warme ontvangst van onze DCVH-leden, het was een mooie avond!

Prins Group